Taustastatistika
iPhone ja iPod Touch App`e on alla laetud enam kui 5 miljardit. iOS seadmeid on turul enam kui 100 mijonit. Ameerikas müüdi 2009. aastal iPhone ja iPod Touche rohkem kui televiisoreid. Keskmine rakenduste kasutamine 30 min/kasutaja/päevas.iAd ei ole tegelikult revolutsioon, see on pigem paketeerimise küsimus + Apple müstika:
- Bannerreklaamid iPhone rakendustes
- Kui kasutaja klikib siis avaneb interaktiivne reklaam. Reklaam on ise nagu rakendus või väga interaktiivne microsite.
- Apple toetab ja kontrollib reklaami tootmisprotsessi (et kehvasid reklaame vältida).
- Hinnastamine on nii CPM-i kui ka CPC kombinatsioon (mulle teadaolevalt jääbki ainult sellisele mudelile). Hind on väga kõrge kuid esimesed andmed USA turult näitavad, et esimesed kampaaniad on saanud oluliselt kõrgemaid CTR näitajaid kui muud mobiilikampaaniad.
If you're looking for a solid contextual ad network, I suggest that you check out Clicksor.
VastaKustuta